بیسکویت پذیرایی

خرید بیسکویت پتی بور عمده – دنیای بیسکویت

خرید بیسکویت پتی بور عمده
  • خرید بیسکویت پتی بور عمده و خرده از نماینده های فروش و یا اینترنت امکان پذیر است. قیمت بیسکویت پتی بور با توجه به وزن و طعم آن متفاوت است.

    بیسکویت پتی بور ساده

    بیسکویت پتی بور ساده در میان کودکان نسل جدید و عموم مردم طرفداران زیادی دارد. این بیسکویت خوشمزه را می توانید با شیر به کودکان خردسال خود بدهید.

    بیسکویت پتی بور ساده از پرفروش ترین بیسکویت ها در جهان می باشد. بیسکویت پتی بور اولین بار در فرانسه تولید و مورد استقبال مردم آن کشور قرار گرفت. کم کم دیگر کشور ها به تولید این بیسکویت بی نظیر پرداختند. انصافا کیفیت بیسکویت برند های مختلف کارخانه ای بسیار بالاست. همین امر باعث بسیار و سابقه طولانی مدت فعالیت این کارخانه ها شده است. فروش بیسکویت پتی بور توسط این مجموعه ها با قیمت های متفاوت صورت میگیرد.

    خرید بیسکویت پتی بور در طعم های مختلف

    خرید بیسکویت پتی بور در طعم های کاکائویی، شیری، ساده و وانیلی در بازار انجام می شود. قیمت بیسکویت پتی بور نسبت به بسته بندی ارزان تر می باشد.

    تولید کنندگان بیسکویت ایرانی معمولا از این نوع محصول در سبد محصولات شرکت خود قرار میدهند زیرا صادرات آن نیز در سالهای اخیر رشد زیادی داشته است.

    البته قابل ذکر است که نوع دستگاه تولید پتی بور با دیگر بیسکویت ها متفاوت است ولی برخی کارخانه ها به جهت تقاضای بالای این محصول، آن را تولید میکنند.

    اگر قصد خرید بیسکویت پتی بور فله ای را دارید میتوانید آن را از بزرگترین تولید کننده بیسکویت فله ای در تهران خریداری کنید.

    دسر با بیسکویت پتی بور

    دسر با بیسکویت پتی بور

     

    از بیسکویت پتی بور کاکائویی در بسیاری از دسر های لذیذ استفاده می شود. دسر هایی که به دسر یخچالی معروفند و طعم خارق العاده ای دارند. بیسکویت پتی بور در مقایسه با دیگر خوراکی ها قیمت بسیار ارزانی دارد. اکثرا در فروش ویژه فروشگاه ها می توان این کالای پر فروش را خریداری کرد. برای تهیه دسر های ویژه کافیست آن ها را در فضای مجازی یا سایت های اینترنتی جستجو کنید.

    لیست قیمت و خرید بیسکویت پتی بور

    لیست قیمت و خرید بیسکویت پتی بور

     

    توجه: قیمت ها حدودی می باشند و قیمت خرده فروشی هستند.

    • بیسکویت پتی بور وانیلی ۸۵ گرمی قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
    • بیسکویت پتی بور وانیلی  ۱۳۵ گرم قیمت: ۱۸۰۰۰ تومان
    • پتی بور کاکائویی  ۱۲۵ گرم قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان
    • پتی بور ۱۰۰ گرم قیمت ۱۲۰۰۰ تومان
    • بیسکویت پتی بور پذیرایی ۳۵۰ گرمی قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان

    جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل نمایید. تمامی محصولات با کیفیت بوده و با تضمین مرغوبیت بفروش می رسد. در ضمن فروش بیسکویت پتی بور فقط بصورت عمده می باشد. در صورت نیاز به خرید تکی لطفاً به مراکز فروش مربوطه مراجعه فرمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *