بیسکویت پذیرایی

فروش بیسکویت میوه ای | پرتقالی – موزی – نارگیلی – دنیای بیسکویت

فروش بیسکویت میوه ای
  • از محصولات متنوع در بازار خوراکی ها، بیسکویت های میوه ای هستند که طعم بسیار دلچسبی دارند. فروش بیسکویت میوه ای پرتقالی – موزی – نارگیلی با قالب های مختلف به صورت بسته بندی و فله ای نیز بسیار مرسوم است.

    انواع بیسکویت میوه ای

    انواع بیسکویت های میوه ای

    به طور کلی می توان بیسکویت ها را به دو دسته، بسته بندی و فله ای تقسیم کرد. همانطور که می دانید بیسکویت های عمده ای یا همان کیلویی قیمت ارزان تری دارند. انواع بیسکویت میوه ای نیز با طعم های پرتقالی – موزی – نارگیلی در بازار های داخلی و خارجی خرید و فروش می شوند. البته طعم های دیگر مانند: فندقی، کاکائویی، شکلاتی و … نیز پرفروش می باشند. تمامی کارخانه های تولید بیسکویت در کشور دارای نمایندگی فروش بیسکویت میوه ای هستند که میتوان این محصولات را بصورت عمده و با قیمت مناسب از آنها تهیه کرد.

    فروش ویژه بیسکویت با کیفیت

    فروش ویژه بیسکویت مرغوب

    اغلب کارخانه های تولید بیسکویت در سال، فروش ویژه برای بیسکویت های با کیفیت خود می گذارند. این بار هم شرکت دنیای بیسکویت اقدام به فروش ویژه بیسکویت با کیفیت با طعم پرتقالی – موزی – نارگیلی کرده است.

    قیمت بیسکویت ها نیز با توجه به برند و وزن آنها متفاوتند که این قیمت گذاری از سوی کارخانه ها انجام میشود. لیست قیمت بیسکویت میوه ای نیز به تمام نماینده های فروش اعلام میگردد.

    برای اینکه بتوانید از تخفیفات زیادی بهره مند شوید میتوانید سفارش خود را بصورت خاور یا ترانزیت تنظیم کنید، تا خرید مقرون به صرفه ای را داشته باشید. اکثرا برای صادرات بیسکویت های میوه ای و دیگر محصولات غذایی سفارش ها در حجم بالا صورت میگیرد.

    فروش بیسکویت پرتقالی – موزی – نارگیلی

    فروش بیسکویت پرتقالی، موزی و نارگیلی

    فروش بیسکویت پرتقالی – موزی – نارگیلی به صورت خرده فروشی و تکی در تمامی فروشگاه های سطح شهر انجام می شود. حتی در قسمتی از هایپر مارکت ها غرفه هایی به نام فروش ویژه محصولات وجود دارد. بیسکویت های میوه ای نیز بعضی مواقع در این فروش ویژه ها قرار می گیرند.

    شرکت دنیای بیسکویت نیز با توجه به مناسبت های مختلف و اعیاد، اقدام به تخفیفات ویژه جهت خرید عمده ای بیسکویت میوه ای میکند.

    قیمت انواع بیسکویت

    لیست قیمت فروش بیسکویت میوه ای

    قیمت انواع بیسکویت به موارد زیادی از جمله نوع بسته بندی، مواد اولیه و طعم بیسکویت دارد. یکی از بزرگترین مزیت خرید از شرکت دنیای بیسکویت این است که این مجموعه تمامی محصولات خود را به صورت عمده ای و خرده فروشی با قیمت درب کارخانه عرضه میکند.

    همچنین بیسکویت ها دارای یکسال تاریخ انقضا میباشند و کیفیت آنها بسیار بالا است. این محصولات که در طعم های مختلف به فروش میرسند، با مواد اولیه مرغوب و با بهترین اسانس های خارجی تولید شده اند.

    برای دریافت قیمت انواع بیسکویت پذیرایی، میوه ای، کرم دار، های بای، شکلاتی، رژیمی، جو شوید و … با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

    مشاوره در خصوص خرید و فروش بیسکویت میوه ای و صادرات بیسکویت به تمام کشور های دنیا بصورت رایگان توسط کارشناسان فروش انجام میشود. برای اطلاع از کاتالوگ و نمونه محصولات به شبکه های اجتماعی شرکت بپیوندید. یا درخواست خود را در فرم مشاوره اعلام کنید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *