بیسکویت پذیرایی

بزرگترین تامین کننده بیسکویت در ایران – دنیای بیسکویت

  • تاجرین و خریداران عمده انواع بیسکویت اغلب خواهان خرید کردن از بزرگترین تامین کننده بیسکویت در ایران که شرکت‌های تولیدی هستند، میباشند. در صنایع کیک و بیسکویت شرکت هایی هستند که مرغوبیت محصولاتشان بالاست و از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این برندها صادر کننده بیسکویت در ایران می باشند که در این مطلب بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

    شرکتهای تولیدی بیسکویت

    برند های تولیدی بیسکویت

     

    شرکت های تولیدی بیسکویت در ایران و جهان از فرمول های متفاوتی جهت تولید انواع محصولات خود استفاده می کنند. هر کدام از این تولیدکننده ها استراتژی های خاص خود را جهت تولید و یا فروش محصولات خود دارند.

    بیسکویت از محصولات پرفروش و پر مصرف در بازار می باشد که اصولاً در تمامی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع محصولات بالا بوده و در بازارهای ایرانی و خارجی به صورت عمده خرید و فروش می‌شود.

    این محصولات به دلیل پرطرفدار بودن نیز توسط کشور ها صاده می شود. صادرات آن سود دهی بالایی دارد و قیمت ها نیز با توجه به کیفیت محصول تعیین می گردد.

    صنایع کیک و بیسکویت

    صنعت کیک و بیسکویت

     

    صنایع کیک و بیسکویت از مشاغل مورد توجه در بازارهای جهانی محسوب شده و محصولات تولید شده در این صنایع روز به روز پیشرفته قابل توجهی می‌کند. این پیشرفت تا حدودی می تواند به دلیل تجهیزات خطوط تولید و دستگاههای صنعتی به روز باشد. البته فرمول تولید و تنوع در طرح ها در کیک و بیسکویت نیز باعث فروش بیشتر این محصولات می شود.

    برندهای بسیار معروف و شناخته شده ای در سطح جهان وجود دارند که سالهاست به صورت تخصصی و حرفه ای به این شغل می پردازند. ما شاهد تنوع بسیار این محصولات در بازار ها هستیم.

    برند های جهانی تولید بیسکویت خارجی از جمله اورئو، لکسوس و لاکر هستند که واردات این محصولات به اکثر کشورها صورت می پذیرد. ایران نیز با وجود اینکه کارخانه‌های تولیدی بسیاری دارد اما واردکننده بیسکویت های خارجی با برند های خاصی نیز می باشد. یکی دیگه از این محصولات که طرفداران بسیار زیادی دارد بیسکویت لیدی فینگر می باشد که نوع ایرانی آن نیز ز تولید می شود.

    کارخانه‌های تولید بیسکویت

    کارخانه های تولید کننده بیسکویت

     

    کارخانه های تولید بیسکویت در ایران بسیار زیاد هستند و در شهرهای گوناگون و مناطق مختلف مشغول به کار می باشند. فعالیت بعضی از این کارخانه ها به حدود ۶۰ الی ۷۰ سال پیش برمی گردد و از برندهای قدیمی هستند.

    برخی دیگر با وجود قدمت کمتر توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازارهای داخلی و خارجی پیدا کنند. مانند دنیای بیسکویت. اما کارخانه های دیگری هستند که محصولات خود را به صورت تخصصی تر و به عنوان رژیمی تولید کرده و در این امر بسیار موفق بوده اند.

    مثلاً یکی از محصولات قدیمی و پر طرفدار که تقریباً تمامی ایرانیان خاطرات بسیاری از دوران کودک خود با این محصول دارند، بیسکویت مادر می باشد.

    هنوز هم این محصول تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این بیسکوییت جزو پرفروش ترین بیسکویت های ایرانی است که یادآور خاطرات شیرین کودکی بسیاری از افراد می باشد. همچنین بیسکویت ساقه طلایی که سالهاست تولید می شود طعم بی نظیری دارد و اکثر آنان را به عنوان بیسکویت رژیمی می‌شناسند.

    صادر کننده بیسکویت در ایران

    صادر کننده بیسکویت ایرانی

     

    برندهای که تولید کننده بیسکویت های با کیفیت و مرغوب هستند می توانند صادر کننده بیسکویت در ایران باشند. اکثر مارک های بیسکویت خود از بزرگترین صادر کننده های بیسکوییت به بازارهای بین المللی هستند و سهم بزرگی در این بازار دارند.

    البته دیگر برندها هم در ایران مشغول به فعالیت هستند که محصولات شان مواد اولیه درجه یک تولید شده و جایگاه خوبی در ذهن مردم دارند. این برندها قبلاً فقط به تولید دیگر محصولات می‌پرداختند و امروزه سبد کالایی محصولات خود را گسترده تر کرده و بیسکویت هم تولید می کنند.

    تولید کنندگان کیک و بیسکویت در ایران

    تولید کننده کیک بیسکویت در ایران

     

    تمامی تولید کنندگان کیک و بیسکویت در ایران کارگاه ها و کارخانه هایی هستند که در این صنعت به فعالیت می پردازند. اما برای فروش و مهمتر از آن صادرات نیاز به مجوز های لازم از جمله مجوز استاندارد می باشد. اکثر کارگاه هایی که مشغول به کار هستند دارای سیب سلامت هستند که برای صادرات کافی نیست.

    تولید کنندگان باید در نظر داشته باشند که جهت دریافت مجوز استاندارد برای محصولات خود نیاز به کارخانه می باشد و به کارگاه های تولیدی این مجوز داده نمی شود.

    بزرگترین تامین کننده بیسکویت در ایران

    تمامی برندهای نام برده شده در این مقاله جزو بزرگترین تامین کننده بیسکویت در ایران هستند و می توان محصولات آنها را با اطمینان خاطر خریداری نمود.

    شرکت دنیای بیسکویت تامین کننده بیسکویت با کیفیت بالا در ایران می باشد که محصولات با کیفیت و تنوع بالا را در سبد کالایی خود دارد.

    مجموعه دنیای بیسکویت صادرات انواع محصولات را به دیگر کشورها انجام داده و تنوع محصولی بالایی دارد. جهت اطلاع از لیست قیمت انواع بیسکویت با کارشناسان فروش تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. در صورت نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه خرید، فروش و صادرات بیسکویت با ما تماس بگیرید.

    قابل ذکر است که قیمت محصولات توسط تولید کننده تعیین شده و در اختیار نماینده های فروش قرار می گیرد. تمامی این درد ها دارای نمایندگی در تمام شهرها و حتی کشورهای خاورمیانه می‌باشند. لیست نمایندگی ها را میتوانید از کارخانه ها و یا سایت های اینترنتی معتبر دریافت نمایید. همچنین میتوانید خرید اینترنتی بیسکویت پذیرایی خرید بیسکویت پذیرایی اینترنتی را با ما تجربه کنید.

     

    انواع بیسکویت کارخانه ای چیست؟

    بیسکویت ها در انواع مختلف نرم و سخت در کارخانه ها تولید میشوند که از پرفروش ترین آن می توان به بیسکویت پذیرایی، پتی بور و های بای اشاره کرد.

    لیست تولید کنندگان بیسکویت در ایران را چگونه دریافت کنم؟

    با مراجعه به سایت های مرجع که لیست تولید کنندگان بیسکویت را در اختیار عموم افراد قرار میدهند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    5 دیدگاه در “بزرگترین تامین کننده بیسکویت در ایران – دنیای بیسکویت

    1. کامران تیموری گفت:

      بیسکویت در ایران تنوع زیادی دارد اما از نظر کیفیت با رقبای خارجی فاصل دارد

    2. ناشناس گفت:

      سلام کاتالوگ محصولات دنیای بیسکوییت میخام

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        یه پیام توی واتساپ بدید و درخواست خودتون بفرستید

        1. حیدری گفت:

          سلام خسته نباشید ضایعات برا فروش دارید

          1. میرزاخانی گفت:

            سلام خیر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *