بیسکویت پذیرایی

بیسکویت ساقه طلایی عمده | فروش با قیمت عالی – دنیای بیسکویت

فروش بیسکویت ساقه طلایی عمده
  • بیسکویت ساقه طلایی از محصولات پرفروش این روزهای بازار میباشد. این بیسکوییت سبوس دار است از محصولات رژیمی محسوب می شود که می‌توان آن را با انواع نوشیدنی در طول روز میل کرد. این محصول سال‌هاست که با کیفیت عالی توسط کارخانه ها تولید میشود و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد. بیسکویت ساقه طلایی عمده توسط نماینده های فروش با قیمت عالی عرضه می شود.

    معرفی انواع محصولات ساقه طلایی

    یکی از انتخاب های سالم در فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی برای تهیه یک میان وعده خوب و خوشمزه، انتخاب بیسکویت هایی سالم با طعم های خوشایند است.

    با معرفی انواع محصولات ساقه طلایی در بازار این محصول مشتریان زیادی در بازارهای فروش پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارد. این محصول یک میان وعده مناسب برای افرادی است که رژیم لاغری دارند. چون هر یک از تعدادهای موجود در بسته ساقه طلایی کالری کمی دارد. یکی دیگر از مزیت های تولید بیسکویت ساقه طلایی قیمت مناسب و به صرفه آن است.

    بارزترین ویژگی بیسکویت ساقه طلایی

    در میان تمام مشخصاتی که برای بیسکویت ساقه طلایی صدق می کند می توان گفت که بارزترین ویژگی بیسکویت ساقه طلایی میزان کالری کم آن است. این بیسکویت ها یکی از توصیه های متخصصان تغذیه برای مصرف در میان وعده ها است. چون هم حس سیری به افراد می دهد و هم میزان کالری پایینی دارد.

    توزیع مستقیم این بیسکویت به قیمت کارخانه در نمایندگی های فروش محصولات ساقه طلایی امکان پذیر است.

    ساقه طلایی یکی از در دسترس ترین محصولات خوراکی در هر زمان و مکانی است که می توان با پرداخت یک مقدار قیمت به صرفه و ارزان آن را خریداری کرد.

    بیسکویت سبوس دار ساقه طلایی دارای مشخصاتی است که مهم ترین آن ها را در اینجا آورده ایم.

    • سبوس بالا
    • ارزش غذایی زیاد
    • اسید چرب ترانس صفر
    • روغن مرغوب
    • قیمت مناسب

    پخش بیسکویت ساقه طلایی

    همانطور که می دانید مواد غذایی و خوراکی بخش مهمی از زندگی تمامی افراد هستند. یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواد خوراکی، بیسکویت ها هستند. بیسکویت ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها با یک طعم مخصوص تولید می شوند. برندهای زیادی در کشور انواع کیک و بیسکویت را تولید می کنند. یکی از مفید ترین و خوشمزه ترین بیسکویت ها در بازارهای داخلی بیسکویت ساقه طلایی است. تولید بیسکویت ساقه طلایی از سال های گذشته در کشور انجام می شود و این محصول طرفداران زیادی در بازارهای فروش دارد. بیسکویت ساقه طلایی از بهترین و سالم ترین نمونه های بیسکویت رژیمی است.

    پخش بیسکویت ساقه طلایی به صورت خرده و عمده در تمامی مناطق کشور انجام می شود. این بیسکوییت دارای انواع مختلفی از جمله ساده، کاکائویی و بیسکویت کرمدار است. این محصول طعم بی‌نظیری دارد و خوردن آن با چای و شیر بسیار لذت بخش است.

    حتی کودکان طعم ساقه طلایی را بسیار دوست می دارند و افراد در تمامی سنین می توانند از این محصول خوشمزه استفاده کنند. سازمان ها و ارگان های بسیاری در کشور هستند که انواع مختلف بیسکویت ساقه طلایی را برای پذیرایی از کارمندان سفارش می دهند.

    اکثر افراد دوست دارند بدانند کالری ساقه طلایی چقدر است؟ به این دلیل که به سلامت خود اهمیت داده و ترجیح می دهند از محصولات کم کالری استفاده کنند. در این خصوص مقاله کاملی در سایت موجود است که می توانید آن را مطالعه نمایید.

    فروشندگان انواع بیسکویت باکیفیت ایرانی

    فروشندگان انواع بیسکویت باکیفیت ایرانی در کشور زیاد هستند چون برندهای معتبری انواع این محصولات را تولید و عرضه می کند. یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها که در اکثر سوپرمارکت ها وجود دارد بیسکویت میوه ای است. این بیسکویت طعم دلچسبی دارد و می توان برای خوشمزگی بیشتر آن را با انواع آب میوه ها استفاده کرد.

    بیسکویت های برند دنیای بیسکویت با انواع طعم ها تولید می شوند و مشتریان بر حسب ذائقه خود اقدام به خرید آن ها اقدام می کنند. طعم های پرتقالی این محصولات جزو پرفروش ترین بیسکویت ها هستند.

    بیسکویت های ساقه طلایی دارای انواع مختلفی می باشند.

    • ساقه طلایی ساده
    • ساقه طلایی کرم دار
    • ساقه طلایی حاوی شیره خرما
    • ساقه طلایی با آرد جو و شهد توت
    • ساقه طلایی گندم کامل
    • ساقه طلایی گندم کامل با روکش کاکائویی

    جدول ارزش غذایی انواع بیسکویت خشک در هر ۱۰۰ گرم

    • انرژی ۳۵۳ کالری
    • چربی ۱۶ گرم
    • کلسترول ۳ میلی گرم
    • سدیم ۵۸۰ میلی گرم
    • پتاسیم ۱۲۱ میلی گرم
    • کربوهیدرات ۴۵ گرم
    • پروتئین ۷ گرم
    • کلسیم ۲۳ درصد
    • ویتامین آ  ۱ درصد
    • ویتامین سی ۰ درصد
    • ویتامین ب-۶   – درصد
    • ویتامین ب-۱۲  ۱ درصد
    • آهن ۱۶ درصد
    • منیزیم ۴ درصد

    کالری بیسکویت ساقه طلایی

    در بیسکویت های ساقه طلایی از مواد اولیه مرغوب و خاصیت دار نظیر سبوس استفاده شده که موجب شده تا مصرف آن جهت حفظ سلامتی مفید باشد. با توجه به اینکه هر بسته از این نوع بیسکویت دارای وزن ۲۰۰ گرم و تعداد ۱۶ بیسکویت می باشد هر بیسکویت آن حدودا ۶۱٫۵ کیلوکالری خواهد بود.

     

    قیمت یک کارتن ساقه طلایی

    پخش بیسکویت ساقه طلایی

    افرادی که قصد خرید بیسکویت ساقه طلایی را به صورت کارتنی دارند می‌توانند انواع این محصول را از فروشگاه ها تهیه کنند. قیمت یک کارتن ساقه طلایی نسبت به خرید تکی آن بسیار به صرفه میباشد.

    نمایندگی های فروش و عمده فروشان این محصول نیز بیسکویت ها را به صورت کارتنی و جعبه ای به فروش می رسانند. این محصول در بسته های گوناگون در کل کشور توزیع می‌شود.

    معمولاً بیسکویت ساقه طلایی ۳ عددی جهت انواع همایش، سمینار، کنکور و دیگر دورهمی ها قابل استفاده می باشد.

    خریداران عمده این محصول می توانند سفارش خود را به نمایندگی‌های معتبر کارخانه ارسال کنند. لیست این مراکز را می‌تواند از شرکت دنیای بیسکویت تهیه نمایید.

    قیمت بیسکویت ساقه طلایی کرمدار عمده

    قیمت بیسکویت ساقه طلایی کرمدار عمده

    از پرفروش‌ترین محصولات ساقه طلایی، نوع کرم دار این بیسکویت می باشد. بیسکویت های کرمدار در برندهای گوناگون توسط تولیدکنندگان در کارخانه های تولید شده و در بازار به فروش می‌رسند.

    این محصولات قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به کیفیت آن ها و قیمت تمام شده محصول، ارائه می‌شوند. لیست قیمت بیسکویت ساقه طلایی کرمدار عمده در اختیار تمامی نماینده های فروش این محصول می باشد. با مراجعه به این مراکز میتوانید محصولات را با قیمت عالی خریداری نمایید.

    صادرات بیسکویت ساقه طلایی نیز به تمامی کشورها صورت می پذیرد مخصوصا کشورهای همسایه که دارای مرز مشترک با ایران میباشند. اکثر این کشورها از از تولیدات ایرانی خریداری کرده و به کشور خود وارد می کنند. قیمت این محصولات برای کشورهای دیگر بسیار مناسب است و خریداری آن از ایران مقرون به صرفه می باشد.

    لیست قیمت بیسکویت ساقه طلایی

    ساقه طلایی یکی از باسابقه ترین قالب های تولیدی انواع بیسکویت در کشور است. محصولات شرکت دنیای بیسکویت از متنوع ترین خوراکی هایی هستند که می توان در بازارهای فروش عمده خریداری کرد. استفاده از این بیسکویت برای میان وعده گروه های سنی نوجوانان نیز فواید زیادی برای آن ها دارد.

    اگر به دنبال خرید بیسکویت های ساقه طلایی به قیمت ارزان و عمده هستید بهتر است بدانید توزیع کننده بیسکویت ساقه طلایی به قیمت کارخانه نمایندگی های فروش این محصول هستند.

    لیست قیمت بیسکویت ساقه طلایی قیمت های به صرفه و مناسبی دارد. ساقه طلایی یکی از ارزان ترین بیسکویت های تولید شده در کشور است. تولید ساقه طلایی سابقه زیادی در کشور دارد و محصولات آن با استقبال زیادی از سوی مشتریان همراه است. این محصول امروزه جایگاه ویژه ای در بازارهای داخلی دارد چون مشتریان با خواص و سلامت این خوراکی به طور کامل آشنا شده اند.

    پرفروش ترین محصولات ساقه طلایی کدام نوع آن است؟

    از پرفروش‌ترین محصولات ساقه طلایی، نوع کرم دار این بیسکویت می باشد. بیسکویت های کرمدار در برندهای گوناگون توسط تولیدکنندگان در کارخانه های تولید شده و در بازار به فروش می‌رسند.

    لیست قیمت بیسکویت ساقه طلایی کرمدار عمده را از کجا تهیه کنیم؟

    لیست قیمت بیسکویت ساقه طلایی کرمدار عمده در اختیار تمامی نماینده های فروش این محصول می باشد. با مراجعه به این مراکز میتوانید محصولات را با قیمت عالی خریداری نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    14 دیدگاه در “بیسکویت ساقه طلایی عمده | فروش با قیمت عالی – دنیای بیسکویت

    1. لاله گفت:

      بیسکویت ساقه طلایی عمده میخوام، در شهر بیرجند هستم.

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        میتونید از نماینده دنیای بیسکویت در شهر بیرجند تهیه کنید.
        موفق باشید.

        1. مرادی گفت:

          برای خرید عمده یا نمایندگی بسکویت باید چه کار کنیم

          1. میرزاخانی گفت:

            سلام وقت بخیر
            لطفاً در واتساپ درخواست خودتون ارسال کنید ، در خدمتتون هستیم

    2. ناشناس گفت:

      برای گرفتن نمایندگی بسکویت باید کجا تماس بگیریم،

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        لطفاً با مدیریت فروش تماس بگیرید.
        ۰۹۱۰۳۱۵۸۰۸۸

    3. لیلا گفت:

      ساقه طلایی دنیای بیسکویت کجا بخرم؟

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام
        در اکثر شهر ها نماینده فروش داریم.

    4. ناشناس گفت:

      سلام بیسکویت سبوس دار دنیای بیسکویت به قیمت عمده خریدارم
      با کدوم شماره باید تماس بگیرم؟

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        ۰۹۱۰۳۱۵۸۰۸۸
        مدیر فروش دنیای بیسکویت

    5. Khodami گفت:

      سلام بیسکوییت سبوسدار کاکائو دارید؟

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام
        در حال حاضر خیر

    6. دولتی گفت:

      سلام بیسکوییت ساقه طلایی فله ای میخوایم در سبزوار هستیم

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بیسکویت سبوس دار دنیای بیسکویت ، میتونید از نماینده سبزوار تهیه نمایید. لطفا تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *