ویفر

تولید کننده ویفر حلوایی در کشور – دنیای بیسکویت

تولید کننده ویفر حلوایی در کشور
  • شرکت دنیای بیسکویت تولید کننده ویفر حلوایی در کشور می‌باشد که محصولات خود را به تمام کشور ارسال می کند. این محصولات بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند و با قیمت مناسب توزیع می‌شوند. همچنین صادرات ویفر حلوایی به کشورهای دیگر بصورت کاملاً بهداشتی و در کارتن های ۳ کیلویی انجام می شود.

    تفاوت ویفر حلوایی با ویفر معمولی در چیست؟

    ویفر حلوایی

    تفاوت ویفر حلوایی رنگی با ویفر معمولی در طعم و رنگ آنها می باشد. ویفر های حلوایی بیشتر طعمی شبیه طعم شیرینی میشکا یا شیرینی میکادو دارند ولی ویفر های معمولی ترد تر می باشند و کرم این محصول از روغن و شکر تهیه میشود. و ضخامت آن کمتر و وزنشان سبک تر می باشد.

    نحوه‌ی تولید انواع ویفر حلوایی

    تولید انواع ویفر حلوایی

    ویفر حلوایی متشکل از یک کرم خاص و خوشمزه است که به وسیله دستگاه مخصوص در بین نان ویفر قرار میگیرد. پروسه تولید ویفر با توجه به نوع آن متفاوت است.

    بعضی ویفر ها ساده هستند و بعضی دیگر با روکش شکلات می باشند. ولی ویفر های حلوایی کاملاً متفاوت است و می توان آن را بصورت رنگی نیز تولید کرد که در فروششان تاثیر بسزایی دارد. این محصول ضخامت بیشتری دارد و کرم آن طعم حلوا می دهد.

    سفارش ویفر با کیفیت

    سفارش ویفر با کیفیت

    سفارش ویفر با کیفیت توسط نماینده های فروش این محصول در سر تا سر کشور صورت می پذیرد. ویفر های حلوایی تولید شده در ایران با درجه کیفیت مختلف با قیمت های متفاوت بفروش میرسند.

    فروشندگان و تاجران این محصول معمولاً سفارش خود را در حد خاور و ترانزیت آماده کرده و به تولید کننده تحویل می‌دهند.

    صادرات ویفر حلوایی به سراسر دنیا

    ویفر حلوایی صادراتی

    صادرات ویفر حلوایی به سراسر دنیا توسط شرکت دنیای بیسکویت سال هاست انجام می گیرد. این محصول در کارتن های ۳ کیلویی و با کیفیت مرغوب ارسال می‌شوند.

    نمایندگی فروش این محصولات در شهر ها و کشور های فاقد نمایندگی با شرایط خاص اعطا می‌گردد. نمایندگی بصورت انحصاری بوده و تا زمان قرارداد، محصولات فقط به نماینده فروخته می‌شود. این یکی از بزرگترین ویژگی‌های شرکت دنیای بیسکویت می‌باشد.

    تولید کننده ویفر حلوایی در کشور

    تولید کننده ویفر حلوایی

    شرکت دنیای بیسکویت تولید کننده ویفر حلوایی در کشور می‌باشد. این محصولات که از تنوع بالایی برخوردار هستند طعم فوق العاده ای نسبت به ویفرهای موجود در بازار دارند.

    طرفداران این محصول از سر تا سر ایران سفارش خود را به این شرکت اعلام می کنند و در اسرع وقت محصولات خود را دریافت می کنند. جهت دریافت لیست قیمت ویفر حلوایی و دریافت شرایط نمایندگی انحصاری با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    3 دیدگاه در “تولید کننده ویفر حلوایی در کشور – دنیای بیسکویت

    1. ستاره گفت:

      سلام
      خیلی سایت قشنگی دارید. ویفر های حلوایی تون هم عالیه.

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        ممنون از نگاهتون

    2. سروش فراستی گفت:

      ممنون از دنیای بیسکویت به خاطر محصولات خوبش. ویفر های دنیای بیسکویت عالی هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *