ویفر

خرید عمده ویفر ارزان قیمت – دنیای بیسکویت

خرید عمده ویفر ارزان قیمت
  • ویفر یکی از محصولات پر مصرف در بازار محسوب می شود همه روزه این خوراکی خوشمزه با طعم های متنوع و در بسته بندی های مختلف به فروش میرسد. خرید عمده ویفر ارزان قیمت یکی از دغدغه های فروشندگان این محصول می باشد. مهمترین مواد اولیه خمیر صفحات ویفر، آب و آرد گندم است که البته می توان به آن مواد دیگری نیز اضافه کرد.

    فروش عمده ویفر فله ای

    فروش عمده ویفر فله ای

    ویفرها در بسته بندی های کوچک و بزرگ توسط کارخانه ها تولید می شود. اما ویفر های فله ای نیز توسط بعضی از کارخانه ها تولید و در وزن های زیر به فروش می رسد.

    • ۲ کیلوگرم
    • ۳ کیلوگرم
    • ۴ کیلوگرم
    • ۵ کیلوگرم

    فروش عمده ویفر فله ای در اوزان مختلف با توجه به سفارش مشتری صورت میپذیرد. ارسال بار از درب کارخانه می باشد. عمده فروشان و بنکداران که مصرف بالایی دارند نیز به همین صورت خرید می کنند. اغلب فروش برای صادرات، بصورت سفارش در حد ترانزیت می باشد.

    خرید عمده ویفر ارزان قیمت

    خرید عمده ویفر ارزان قیمت

    اکثر خریداران ترجیح می دهند ویفر یا بیسکویت و محصولاتی از این قبیل را به صورت فله ای تهیه نمایند. به این دلیل که قیمت مناسب تری نسبت به نوع بسته بندی دارد. محصولاتی که با وزن پایین تولید می شود و در بسته بندی های کوچک قرار می گیرد، هزینه زیادی می برد. همچنین این محصولات نیروی انسانی بیشتری می خواهند و فروش پایین تری دارند.

    البته محصولات بسته بندی جهت فروش در سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بسیار عالی می باشد ولی اکثر خانواده ها به دلیل این که این خوراکی های لذیذ در منزل آن ها زیاد و روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، ترجیح می دهند آن را به صورت فله ای تهیه نمایند. خرید عمده ویفر ارزان قیمت اغلب توسط عمده فروشان و عاملین فروش مستقیم از درب کارخانه ها صورت می گیرد و در سراسر کشور توزیع می گردد.

    قیمت عمده ویفر فله ای

    قیمت عمده ویفر فله ای

    کارخانه های تولید کننده بر اساس هزینه های تمام شده محصول، لیست قیمت مشخصی را آماده می کنند و به نماینده های فروش و یا عاملین فروش خود اعلام می کنند. نماینده ها نیز طبق این لیست قیمت محصولات را به فروش می رسانند. مجموعه ما تولید کننده و پخش کننده انواع ویفر در طعم های متنوع که در ذیل به آنها اشاره می کنیم می باشد.

    • ویفرهای میوه ای ( موزی – پرتقالی – طالبی- نارگیلی- توت فرنگی)
    • ویفرهای وانیلی
    • ویفرهای کاکائویی و شکلاتی

    ویفر ها به دلیل متنوع بودن و پر مصرف بودن مورد استقبال تمامی اقشار جامعه قرار گرفته است همچنین صادرات این محصول هر ساله رو به رشد است.

    جهت اطلاع از لیست قیمت عمده ویفر فله ای با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را در شبکه ای اجتماعی شرکت ارسال نمایید.

    • در ضمن نمایندگی ویفر به سراسر ایران توسط این مجموعه اعطا می گردد.
    • جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.
    • همچنین می توانید رزومه خود را در واتساپ ارسال نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *