ویفر

فروش عمده ویفر فله ای – دنیای بیسکویت

فروش عمده ویفر فله ای
  • کارخانه های تولید کننده ویفر در کشور با برندهای متفاوت محصولات خود را در اوزان مختلف و در بسته بندی های متفاوت تولید و به فروش می رسانند. ویفر ها هم مانند دیگر خوراکی های موجود در بازار هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله ای توزیع می گردد. فروش عمده ویفر فله ای با قیمت ارزان توسط شرکت دنیای بیسکویت صورت می پذیرد.

    انواع ویفر از لحاظ طعم

    انواع ویفر از لحاظ طعم

    همانطور که در بالا ذکر شد ویفر ها هم در طعم های مختلف تولید می شوند. برخی از این طعم ها به شرح زیر می باشد.

    • ویفرهای میوه ای (موزی، پرتقالی، طالبی، نارگیلی، توت فرنگی)
    • ویفر با طعم وانیلی
    • ویفر با طعم کاکائو

    ویفر به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد. همچنین صادرات این محصول به کشورهای خاورمیانه و حتی اروپایی هر روز در توناژ بالا انجام میشود.

    صادرات ویفر فله ای

    صادرات ویفر فله ای

    خرید محصولاتی مانند: بیسکویت , ویفر از کشور ایران برای دیگر کشورها بسیار مقرون به صرفه می باشد به این دلیل که مواد اولیه در کشور ما ارزان تر از دیگر کشورها می باشد. همچنین هزینه های تولید و هزینه دستمزد کارگر در کشور ایران ارزان تر تمام می شود. بنابراین صادرات این نوع محصولات خوراکی روز به روز بیشتر می شود. شرکت دنیای بیسکویت سالهاست که به صادرات انواع مواد خوراکی از جمله بیسکویت و ویفر می پردازد.

    فروش عمده ویفر فله ای

    فروش عمده ویفر فله ای

    فروش محصولات این شرکت به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده می باشد. انواع ویفر فله ای و بسته بندی در وزن های ۵۰۰ گرم، ۱۷۰۰ گرم و ۳ کیلویی توسط مجموعه ما به فروش می رسد.

    خرید ویفر فله به قیمت عمده

    خرید ویفر فله به قیمت عمده

    ویفر هایی که توسط شرکت دنیای بیسکویت تولید و به فروش می رسد از نوع ویفر حلوایی می باشد. این خوراکی های بی نظیر بسیار خوشمزه و یک میان وعده مقوی و سالم محسوب می شوند. ویفر های این مجموعه دارای طعم های متنوع می باشد که نان این ویفرها به صورت رنگی است. خرید ویفر فله به قیمت عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید بسته بندی آن است. جهت خرید ویفر با قیمت ارزان و کیفیت عالی با کارشناسان فروش دنیای بیسکویت تماس بگیرید.

    نمایندگی فروش ویفر و میشکا

    نمایندگی فروش ویفر و میشکا

    دنیای بیسکویت اقدام به اعطای نمایندگی ویفر و میشکا در تمامی استانهای ایران و دیگر کشورها کرده است. لطفاً جهت اطلاع از شرایط دریافت نمایندگی، دریافت کاتالوگ و لیست قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    2 دیدگاه در “فروش عمده ویفر فله ای – دنیای بیسکویت

    1. فریبرز گفت:

      سلام با تشکر از مطالب خوب دنیای بیسکویت
      من نمایندگی ویفر دنیای بیسکویت می‌خوام در بوشهر
      میشه لطفاً راهنمایی کنید

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        لطفا رزومه خود را در واتساپ ارسال کنید. با تشکر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *