بیسکویت پذیرایی

صادرات بیسکویت به عراق | بازرگانی انواع بیسکویت در کشور – دنیای بیسکویت

صادرات بیسکویت به عراق
  • صادرات بیسکویت به عراق یکی از صادرات چشمگیر در دهه های اخیر می باشد. تولیدات داخلی که هر روزه با بسته بندی ها و طعم های جدید وارد بازار می شوند، به کشور های دیگر نیز صادر می شوند.

    محصولات صادراتی بسیار با کیفیت بوده و از مواد اولیه درجه یک تولید می شوند. بیسکویت نیز از قدیم جزء کالاهای صادراتی بوده است. کارخانه های بنام در کشور تولیدات خود را به صورت بسته بندی به کشور هایی مانند عراق صادر می کنند.

    کارخانه تولیدی انواع بیسکویت در ایران

    کارخانه تولید بیسکویت ایرانی

    کارخانه تولیدی انواع بیسکویت در ایران با صادر کردن این گونه محصولات به کشور های خارجی باعث می شوند که ارز کشور بالا رفته و اقتصاد کشور رو به بهبود قرار بگیرد. با این کار به نوعی هم چندین نفر مشغول به کار هستند در داخل کشور و از این طریق برای خود و خانواده خودشان در آمد زایی درست کرده اند. برای تولید بیسکویت و ویفر به مواد اولیه آرد، شکر، روغن و اسانس نیاز است.

    در بعضی بیسکویت ها مواد غذایی دیگری مانند موارد زیر اضافه میگردد.

    • انواع مغزیجات
    • کاکائو
    • کنجد
    • شوید
    • زیره
    • زنجبیل
    • آرد جو
    • سبوس

    در کارخانه تولیدی انواع بیسکویت در ایران و با استفاده از دستگاه های روز دنیا و افراد با تجربه محصولات تولید می شوند. بعد از تولید این محصولات برای فروش به نمایندگی های فروش ارسال می شوند.

    نماینده های فروش محصولات را به صورت فله ای و بسته بندی به فروش می رسانند. برای ارسال بیسکویت ها به کشور های دیگر نیز محصولات شیرینگ می شوند و در بسته بندی های محکم بار گیری و به کشور مورد نظر ارسال می شوند. نماینده های فعال کشور ها این محصولات را تحویل و به بازار توزیع می کنند.

    ویژگی های بهترین بیسکویت ایران

    بهترین بیسکویت ایرانی

    در اینجا قصد داریم به ویژگی های بهترین بیسکویت ایران بپردازیم. بیسکویت های کیفیت بالا دارای خصوصیات زیر می باشند.

    1. بیسکویت ها با گذشت زمان طعم و عطر خود را از دست نمی دهند
    2. بسیار ترد هستند
    3. طعم تلخی نمی دهند
    4. با خوردن این محصولات ترش نمی کنیم
    5. معده نفخ نمی کند
    6. از اسانس زیاد در این محصولات استفاده نمی شود
    7. بوی بسیار مطلوبی می دهند
    8. روغن پس نمی دهند
    9. خشک و زبر نمی باشند

    بیشترین فروش این خوراکی ها توسط قشر کم سن جامعه صورت می پذیرد. افراد سن بالا شاید در هفته یک بار اقدام به خرید این محصولات نمایند. پس تولید کنندگان باید توجه کنند که در تولید کردن این مواد غذایی بهداشت اصولی را به خوبی رعایت کنند. چون با قشر ضعیف و اسیب پذیر جامعه روبه رو هستند و بدن این قشر کالا اسیب پذیر و ضعیف می باشد و با کمی فساد مواد غذایی امکان مسمومیت در این قشر خیلی بالاست. واردات بیسکویت به کشور های دیگر نیز توسط برخی از تولید کنندگان در داخل کشور انجام میگیرد که این به سود کشور است.

    چگونگی صادرات بیسکویت به عراق

    چگونگی صادرات بیسکویت به عراق

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی صادرات بیسکویت نیز آسان تر شده است. کشور هایی که خواستار خرید از ایران می باشند به صورت اینترنتی تحقیقات خود را انجام می دهند.
    یعنی در سایت های اینترنتی محصولات مورد نظر خود را جستجو و مشاهده می کنند. و بر اساس نیاز بازار خود به این کارخانه ها مراجعه می کنند.

    کشور هایی مانند عراق معمولا بیسکویت با وزن پایین را به بیسکویت های با وزن بالا ترجیح می دهند. صادرات بیسکویت به عراق از طریق این مجموعه سالهاست انجام میگردد.

    خریداران بیسکویت در کشور های دیگر ابتدا مشخصات بیسکویت ها مانند موارد زیر را مشاهده و سپس اقدام به خرید می نمایند.

    • طعم
    • وزن
    • بسته بندی
    • مواد اولیه به کار رفته در محصول
    • مجوز صادرات
    • نوع قالب

    نا گفته نماند که بیسکویت های ایرانی بسیار پر طرفدار می باشد. این به دلیل رعایت استاندارد در محصولات صادراتی می باشد.
    هر شخصی به موقع خرید این محصولات باید به تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول دقت کند و همیشه به این قضیه بها دهد. چون امکان تاریخ گذشته بودن محصولات در سطح بازار وجود دارد.

    قیمت فروش بیسکویت نیز توسط تولید کننده آن در بازار تعیین می شود و تولید کننده بر اساس مواد اولیه و خامی که در آن به کار برده است قیمت گذاری می کند و آن را به بازار ارسال می کند.

    صادرکنندگان برتر انواع بیسکویت

    شرکت دنیای بیسکویت فعالیت خود را از ۲۰ سال قبل با رویکرد تخصصی صادرات آغاز کرد. این شرکت در راستای تحقق اهداف خود  در زمینه توسعه صادرات محصولات ایرانی به خارج از کشور و استفاده از ظرفیت های خالی موجود در صنعت بیسکویت و ویفر اقدام به صادر کردن محصولات با کیفیت کرده است.

    شرکت دنیای بیسکویت با دارا بودن بیش از ۱۵ مدل بیسکویت بسته بندی، فله ای و پذیرایی و بیش از ۲۰ سال سابقه در امر فروش به مشتریان عزیز داخل کشور و خارج کشور خدمت رسانی می کند.

    بزرگترین کشورهای تولید کننده بیسکویت

    بزرگترین تولید کنندگان بیسکویت

    انواع بیسکویت نیز شامل کرمدار، جو، کنجدی، کاکادویی و میوه ای می باشد که توسط برند های مختلف تولید و در بازار فروش عرضه می شود. شرکت دنیای بیسکویت تولید کننده این محصولات با درجه کیفیت عالی میباشد. تولید بیسکویت در کارخانه صورت می پذیرد و بصورت عمده و خرده در بازاربین خریداران و مصرف کنندگان آن قرار میگیرد.

    صادرات بیسکویت به عراق با قیمت ارزان

    اکثر کارخانه های ایرانی صادرات بیسکویت به عراق را انجام می دهند. ولی بعضی از برند ها محصولات خشک خود را مانند بیسکویت با قیمت ارزان برای این کشور ارسال میکنند.
    به این دلیل که قیمت تمام شده ی بیسکویت ایرانی نسبت به تولید این محصول در کشور عراق مناسب تر میباشد. همچنین کشور هایی همچون عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان و … که در همسایگی ایران هستند؛ در توناژ بالا بیسکویت را سفارش میدهند. برای تهیه نمونه محصولات برای صادرات بیسکویت به عراق می توانید با شرکت دنیای بیسکویت در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *