بیسکویت پذیرایی

تولید انواع بیسکویت جو درجه یک – دنیای بیسکویت

تولید انواع بیسکویت جو درجه یک
  • با توجه به اینکه امروزه افراد به تناسب اندام خود خیلی اهمیت می دهند دنبال میان وعده های کم کالری هستند. تولید انواع بیسکویت جو درجه یک در سراسر ایران توسط کارخانه های بیسکویت با کیفیت های متفاوت انجام میشود. افراد می توانند به صورت عمده یا بسته بندی این بیسکویت ها را از تولیدی بیسکویت جو یا فروشگاه ها خریداری نمایند، تا بتوانند اندام خود را متناسب نگه دارند. خوردن میان وعده های پرکالری باعث چاقی در نواحی شکم و پهلو می شود.

    تولید انواع بیسکویت جو درجه یک

    انواع بیسکویت جو بیسکویت از خوراکی های پرطرفدار است که از سال ها پیش به عنوان یک میان وعده سالم مورد توجه افراد بوده است. از بیسکویت های پرطرفدار می توان به بیسکویت جو و بیسکویت جو پرک اشاره کرد. طرز تهیه بیسکویت جو پرک را می توانید در سایت های اینترنتی جستجو کنید. بیسکویت ها اغلب به صورت ساده، پرشده یا پوشش دار تولید می شوند. به صورت کلی بیسکویت ها به دو دسته بیسکویت نرم و سخت تقسیم می شوند.

    بیسکویت نرم مستقیما قالب زده می شود و حداکثر ۱۷ درصد چربی دارد. اما خمیر بیسکویت سخت ابتدا پهن شده و ضخامت آن کاهش یافته و سپس قالب زنی می شود. بیسکویت سخت حداکثر دارای ۱۱ درصد چربی می باشد. کیفیت بیسکویت تولید شده بسته به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در محصول، افزایش یا کاهش می یابد.

    به عنوان مثال: برای تهیه بیسکویت های مرغوب از آرد های ضعیف با میزان پروتئین کم استفاده می گردد. همچنین برای تولید انواع بیسکویت جو درجه یک، از آرد جو استفاده می شود. برای تهیه بیسکویت های میوه ای نیز از میوه های خشک شده یا اسانس استفاده میشود. به عنوان مثال: انجیر خشک. برای بیسکویت های مغز دار از انواع مغزها مانند: گردو، پسته یا بادام استفاده میگردد. کیفیت بیسکویت ها به کیفیت میوه خشک یا مغزیجات استفاده شده و یا اسانس آنها بستگی دارد. در حال حاضر تولیدی بیسکویت جو بیشترین طرفدار را در ایران دارند و بهترین محصولات بیسکویت ایران مربوط به این تولیدی ها می باشد.

    ویژگی های انواع بیسکویت جو

    بیسکویت جو رژیمی بیسکویت های جو می توانند بسته به سلیقه شما کاملا رژیمی (بدون قند ) یا شیرین و قند دار باشند، که انواع رژیمی آنها طرفدار بیشتری دارد. بیسکویت های جو رژیمی به دلیل نداشتن قند یا مقدار پایین قند موجود در آنها برای افراد با سن بالا، افراد ورزشکار و افرادی که به دنبال میان وعده های رژیمی برای تناسب اندام هستند مناسب هستند. این بیسکویت ها به دلیل مقدار بالای فیبر تاثیرات مطلوبی بر سلامت انسان دارند. بیسکویت های جو شیرین و قند دار مناسب افرادی که دیابت یا قند دارند نیستند. این محصولات می توانند موجب بروز مشکلاتی برای این افراد شوند و آنها را به درد سر بیاندازند. اما این بیسکویت ها نیز طرفداران خودشان را دارند و به نوبه ی خودشان مورد توجه قرار می گیرند. تولیدی بیسکویت جو اغلب بیسکویت های شیرین را تولید می کنند. ولی بیسکویت های رژیمی آنها نیز بسیار مرغوب می باشند.

    فروش عمده انواع بیسکویت

    افرادی که مصرف بیسکویت زیادی دارند، می توانند به سراغ بیسکویت فله ای یا بیسکویت کیلویی بروند. این محصولات از نظر قیمت نیز به صرفه میباشد. بیسکویت های کیلویی جو از کیفیت بالاتری برخوردارند از جمله بیسکویت رژیمی جو. فروش عمده بیسکویت های کیلویی یا صادرات آنها می تواند سود خوبی را به همراه داشته باشد. که این باعث می شود افراد برای تجارت بیسکویت بیشتر به بیسکویت های کیلویی توجه داشته باشند.

    تولید این بیسکویت ها اکثرا در کارخانه ها یا کارگاه ها انجام می پذیرد. صادرات انواع بیسکویت های زیر به کشور های افغانستان و عراق و کشور های دیگر باعث شده که این بیسکویت ها در کشورهای دیگر نیز طرفداران زیادی داشته باشند.

    • بیسکویت کرمدار
    • بیسکویت مغزدار
    • بیسکویت میوه ای
    • بیسکویت سبوس دار
    • بیسکویت جو

    در حال حاضر تولید انواع بیسکویت جو درجه یک دنیای بیسکویت بیشترین صادرات را به کشور های دیگر دارد. این محصولات طرفداران زیادی برای خود در ایران و سایرکشورها جمع کرده اند.

    قیمت فروش عمده بیسکویت جو

    قیمت فروش عمده بیسکویت جو یکی از میان عده های کم کالری و رژیمی انواع بیسکویت سبوس دار و بیسکویت جو هستند. البته انواع دیگر بیسکویت نیز طرفداران زیادی دارند. اما بیسکویت های جو مورد توجه کسانی هستند که بیشتر به اندام خود توجه میکنند، تا به خوشمزگی خوراکی های مورد استفاده. کلمه بیسکویت به معنی نان دوباره پخته شده می باشد، زیرا نخست بیسکویت را پخته و بعد آن را در فر خشک می کنند. بیسکویت های کیلویی عمده از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند. قیمت آنها از کیلویی ۳۰۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰۰ تومان می باشد. این بیسکویت ها در بسته بندی های ۳ کیلویی، ۴ کیلویی و ۵ کیلویی بسته بندی شده و به فروش می رسند.

    البته کارخانه ها و کارگاه های تولیدی و متعددی به تولید این بیسکویت ها مشغول اند. هرکدام بسته به کیفیت محصولاتشان قیمت های متفاوتی را تعیین می کنند. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی را برای این بیسکویت ها تعیین نمود. اما این بیسکویت ها با قیمت های مقرون به صرفه شان معروف هستند.

    تولیدی بیسکویت جو

    تولیدی بیسکویت جو در کارخانه های معروف کشور تهیه و توزیع می شوند. از انواع بیسکویت جو با کیفیت می توان به برند دنیای بیسکویت اشاره کرد. این محصولات با کیفیت و در طعم های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. بیسکویت های آرد جو در وزن های ۵۰۰۰ گرمی در بازار بفروش میرسند. فروش بیسکویت آرد جو در شرکت دنیای بیسکویت با قیمت ارزان عرضه میشود. کیفیت این محصولات تضمین شده است، این بیسکویت ها به سایر کشور ها نیز صادر می شود. همچنین بیسکویت جو به صورت بیسکویت فله ای و بیسکویت بسته بندی توزیع می شوند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    نوشته های مشابه

    10 دیدگاه در “تولید انواع بیسکویت جو درجه یک – دنیای بیسکویت

    1. یعقوبی گفت:

      بیسکویت جو با تزئین کنجد و شوید دنیای بیسکویت خریدم چقدر طعمش عالیه 😍
      بیسکوییت جو ساده هم تولید دارید؟

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        نظر لطف شماست
        در حال حاضر خیر

    2. فاتح گفت:

      چطوری میتونم سفارش بیسکوییت جو بدم؟ قیمت چند.

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        تماس بگیرید در خدمتتون هستیم

    3. محمد گفت:

      اینا فله ایه؟

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله

    4. باقری گفت:

      فقط عمده میفروشیدد؟

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله
        اگر مصرفتون کم هست میتونید از نمایندگی دنیای بیسکویت، محصولات تهیه فرمایید

    5. نجار زاده گفت:

      سلام شیراز نماینده دارید ؟ کاتالوگ میخام و قیمت

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        لطفاً تماس بگیرید در خدمتتون هستیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *