بیسکویت پذیرایی

تولیدی بیسکویت جو | تهیه پرفروش ترین انواع آن – دنیای بیسکویت

تولیدی بیسکویت جو
  • بیسکویت جو به عنوان محصولی که در کشور عزیزمان علاقمندان فراوانی دارد و این محصول در سالیان گذشته به صورت سنتی در تولیدی بیسکویت جو کوچک و به دست استادان مجرب و با ذوق و سلیقه ای خاص تولید می گردید. به سبب استقبال زیاد این محصول رفته رفته نحوه تولید آن از شکل سنتی به شیوه های نیمه صنعتی سوق پیدا کرد. پرفروش ترین انواع بیسکویت جو در فروشگاهای کوچک و حتی مغازه های کوچک یافت می شوند. 

    پرفروش ترین انواع بیسکویت جو کدام اند؟

    پرفروش ترین انواع بیسکویت جو کدام اند؟انواع بیسکویت جو با توجه به سلیقه های مختلف تولید می شوند، از پرفروش ترین انواع بیسکویت جو می شود به نوع میوه ای و یا چند غله آن اشاره نمود.

    انواع دیگر بیسکویت با طعم های مختلف در بازار موجود است که دارای فروش نسبتا خوبی می باشد:

    • بیسکویت جو پرتقالی
    • بیسکویت جو با روکش کاکائو
    • بیسکویت جو کاکائویی
    • بیسکویت پذیرایی
    • بیسکویت جو با طعم نارگیل
    • بیسکویت جو با طعم موز

    تولیدی بیسکویت جو به دلیل رژیمی بودن آن بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. کارخانه های تولیدی بیسکویت جو در کشور سعی در بر آورده کردن انتظارات مشتریان خود دارند. سال های سال است که بیسکویت جو با طعم های متنوع و بسته بندی های زیبا در بازار داخلی و خارجی به فروش می رسند.

    خواص بیسکویت جو

    خواص و ویژگی‌هایی که در آرد جو در بین غلات برای مصرف انسان دارد‌، نیاز توجهی خاص به این بیسکویت ها را افزایش می بخشد.

    در فرآیند تولیدی بیسکویت جو از آرد جو کامل  که سرشار از سبوس و فیبر بالا است، استفاده می شود. همچنین کالری بیسکویت ستاک با شهد توت هم به جهت خواص و شیرین‌ کنندگی  آن و هم به منظور عطر، طعم ویژگی کاملاً مطلوبی را به این محصول بخشیده است. 

    همانگونه که می دانید بیسکویت ها به عنوان یکی از سالم ترین رژیم های غذایی به حساب می آیند. که در طول روز می توان به استفاده از آن ها اقدام نمود.

    از خواص بیسکویت دنیای بیسکویت می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

    جو از جمله محصولات طبیعی ضد سرطان می باشد که استفاده از آن در تولید بیسکویت سبب می شود تا شاهد کاهش ابتلا به انواع سرطان های مختلف در میان مصرف کنندگان باشیم و از طرفی دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی و روی و همچنین منگنز نیز سبب می شود تا ورود این ترکیبات به بدن فرد، سبب افزایش سلامتی پوست و مو شود.

    تولید کنندگان نمونه بیسکویت جو در کشور

     

    تولید کنندگانه نمونه بیسکویت جو در کشور بسیار هستند که با مارک های گوناگون محصولات خود را تولید و توزیع میکنند. شرکت دنیای بیسکویت نیز از تولید کنندگان بیسکویت جو در ایران است که محصولات با کیفیتی تولید میکند. محصولات دنیای بیسکویت به بصورت عمده بفروش میرسد.

    توزیع یکنواخت بیسکویت جو در سراسر کشور

    بیسکویت جو علاوه بر بازار داخلی کشور عزیزمان که به طور یکنواخت توزیع می شود به بازارهای خارجی هم صادر می شود. به کشورهای دور نظیر استرالیا و کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و عمان فرستاده میشود.

    فروش بیسکویت با آرد جو در فروشگاه های گوناگونی انجام می شود. با سر زدن به مکان های زیر می توان، به این ادعا پی برد. زیرا در این مراکز خرید، انواع بیسکویت جو به فروش گذاشته شده است. 

    • سوپر مارکت های محل
    • فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی
    • نمایندگی های فروش بیسکویت 
    • عمده فروشان مواد غذایی
    • فروشگاه های اینترنتی

    در بازار هم فروشگاه هایی وجود دارد که در کار پخش بیسکویت با آرد جو می باشند. این فروشگاه ها هم حضوری و هم غیرحضوری در دسترس می باشند. فروشگاه های حضوری که همین سوپر مارکت ها می باشند و فروش گاه های غیر حضوری نیز وب سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی این ها مراکز پخش بیسکویت آرد جو به شمار می روند. 

    فروش فروق العاده به همراه تخفیف ویژه بیسکویت جو در کشور

    فروش فروق العاده به همراه تخفیف ویژه بیسکویت جو در کشوردر فروشگاه های بزرگ به علت جذب مشتری فروش فوق العاده بیسکوئیت جو به همراه تخفیف صورت میگیرد. 

    با توجه مشکلات اقتصادی استفاده از آرد جو، سبوس جو دوسر، استفاده از خود مواد اولیه مثل : خرما، گردو که بسیار هم گران است بجای شیره و شهد استفاده از آرد کامل که بازهم گران تر است. شرکت دنیای بیسکویت قیمت بیسکویت جو را طی سال های اخیر ثابت نگه داشته اند حتی با وجود گران شدن مواد اولیه دارای قیمت مناسبی است.

    بیسکویت جو دنیای بیسکویت

    بیسکویت جو دنیای بیسکویت یکی از پر خاصیت ترین و خوشمزه ترین بیسکویت های ایرانی است.

    این بیسکویت پر طرفدار در وزن های متفاوت تولید میگردد. بیسکویت های بسته بندی در وزن های پایین در فروشگاه های سطح شهر قابل خریداری می باشند.

    • ۳۰۰ گرم
    • ۵۰۰ گرم
    • ۹۰۰ گرم
    • ۲۰۰۰ گرم
    • ۵۰۰۰ گرم ( به صورت فله ای در کارتن های ۵ کیلویی )

    برای خرید بیسکویت آرد جو فله ای می توان به عمده فروشان مواد غذایی و سایت های فروش اینترنتی مراجعه کرد.

    فروش بیسکویت آرد جو و زیره با تزئین شوید توسط دنیای بیسکویت با بهترین قیمت و مستقیم انجام می شود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *