بیسکویت پذیرایی

فروش بیسکویت فله با ارزانترین قیمت – دنیای بیسکویت

بیسکویت فله با ارزانترین قیمت
  • شرکت دنیای بیسکویت با پشتوانه ۵۰ سال تولید و داشتن بیش از ۲۰ مدل بیسکویت فله ای، افتخار خدمت گذاری به خریداران عزیز را دارد. با وجود بیسکویت های فله موجود در بازار، انتخاب و خرید و فروش بیسکویت فله با ارزانترین قیمت کاری دشوار می باشد. بنابراین باید اطلاعات کافی از بیسکویت با کیفیت داشته باشیم تا این انتخاب آسان تر شود. با ما همراه باشید تا خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید.

    چگونه می توانیم بیسکویت با کیفیت بخریم؟

    آیا با مشخصات بیسکویت با کیفیت آشنایی دارید؟

    با وجود بیسکویت های فراوانی که در بازار های داخلی و خارجی همه روزه خرید و فروش می شوند، انتخاب بیسکویت به نظر کار سختی می رسد. برند های مطرحی در حال تولید انواع محصولات از جمله: بیسکویت، کیک، ویفر و … هستند که از مواد اولیه نسبتا خوبی در محصولاتشان استفاده می کنند. ولی آیا تمام کارخانه های تولید بیسکویت با کیفیت، بیسکویت فله ای تولید می کنند؟ پاسخ خیر است. ولی خوشبختانه برند دنیای بیسکویت تمامی محصولات خود را با عالی ترین کیفیت تولید میکند و همچنین بیسکویت کیلویی نیز در سبد محصولات خود دارد.

    بیسکویت فله را تقریبا در تمامی خوارو بار فروش ها و عمده فروش ها می توان تهیه کرد. این بیسکویت ها دارای برند های متفاوتی هستند که برند های معروف، خود گواه بر کیفیت محصول می باشد.

    بیسکویت های فله ای اصفهان یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین بیسکویت های ایرانی است که توانسته جایگاه بالایی در امر صادرات و فروش داخلی به خود اختصاص دهد. این محصولات دارای استاندارد بالاست این به دلیل مرغوبیت مواد اولیه و نحوه ی تولید بیسکویت می باشد. بیسکویت فله اصفهان توسط نمایندگان کارخانه و دفتر فروش تهران خرید و فروش می شود.

    چگونه بیسکویت فله با کیفیت خریداری کنیم؟ جهت خرید این محصول می توان به دفاتر پخش بیسکویت فله مراجعه کرد. بزرگترین مرکز پخش بیسکویت های کیلویی، شرکت دنیای بیسکویت تمام محصولات خود را به قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

    نحوه ی تولید بیسکویت

    بیسکویت از مواد اولیه ثابتی از جمله روغن، شکر و آرد تهیه می شود. علاوه بر این ها اسانس و دیگر موادی مانند: کنجد، خرفه، سیاه دانه، شوید، کاکائو، زیره و … برای طعم و یا تزئین بیسکویت استفاده می شود. این موارد در بیسکویت فله قدیمی نیز بکار برده میشد.

    تمامی این مواد استفاده شده از کیفیت های متفاوتی برخوردارند که تاثیر زیادی در محصول تولید شده می گذارد. پس مهم ترین فاکتور برای داشتن بیسکویت با کیفیت و درجه یک، مواد اولیه استفاده شده در آن می باشد.

    حال این مواد اولیه میتواند با اسانس های مرغوب و با کیفیت بالا مخلوط گردد تا بیسکویت با کیفیت و درجه یک را داشته باشیم.

    البته قابل ذکر است که فرمول درست کردن بیسکویت نیز در نتیجه ی نهایی محصول، بی تاثیر نیست و از اهمیت بالایی برخوردار است.

    پخش انواع بیسکویت فله ارزان

    پخش کننده بیسکویت های فله ای

    شرکت دنیای بیسکویت تولید کننده و مرکز پخش انواع بیسکویت فله ای و بسته بندی می باشد که تمامی محصولات خود را با قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

    پخش بیسکوییت فله ای با ارزانترین قیمت توسط عمده فروشان زیادی در سراسر ایران انجام می شود. بیسکویت فله تهران نیز در بسیاری از مراکز عرضه میشود. ولی باید در نظر داشت که هر بیسکویت ارزان قیمت قابل اعتماد نیست.

    در تشخیص بیسکویت با کیفیت باید به نکاتی توجه کرد.

    • مواد اولیه به کار رفته در بیسکویت شرط اول خریداری می باشد.
    • داشتن مجوز های لازم از بهداشت مانند: سیب سلامت، فاکتور مهمی می باشد.
    • برند محصول تولید شده، گواهی معتبری از سلامت محصول می باشد. (برند های معتبر سعی در حفظ کیفیت کالاهای خود دارند، تا از بازار خارج نشوند.)
    • بیسکویت های صادراتی معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مانند: بیسکویت دنیای بیسکویت که به کشور های بسیاری ارسال می شود.

    • بوی مطبوع بیسکویت و حفظ رنگ حتی بعد از چند ماه گذشت از تاریخ تولید بسیار مهم است. بیسکویت های بی کیفیت معمولا عطر و طعم خوبی ندارند.
    • ترد و شکننده بودن بیسکویت بسیار مهم است. همین طور نوع بسته بندی محصول، باید طوری باشد که موقع فروش بیسکویت فله ای خرد نشوند.

    قیمت بیسکویت فله ای

    قیمت انواع بیسکویت فله

    قیمت فروش بیسکویت فله با ارزانترین قیمت همان طور که در بالا اشاره شد به فاکتور های زیادی از جمله: کیفیت محصول بستگی دارد. به همین علت است که بیسکویت ها نیز همانند دیگر مواد غذایی موجود در بازار قیمت های مختلفی دارد.

    فروش بسکویت فله معمولا به صورت ۴ و ۵ کیلویی در بازار به فروش می رسند.

    حدود قیمت عمده بیسکویت های ۵ کیلویی: (بستگی به سفارش مشتری و برند محصول قیمت ها متفاوت است). قیمت بیسکویت کیلویی به شرح ذیل میباشد.

    • بیسکویت میوه ای کیلویی ۴۲۰۰۰
    • بیسکویت کاکائویی کیلویی ۴۸۰۰۰
    • بیسکویت آرد جو با تزئین کنجد و شوید ۴۹۰۰۰
    • بیسکویت شیره خرما ۴۹۰۰۰
    • بیسکویت کنجدی ۴۸۰۰۰

    امروزه بر قیمت انواع بیسکویت کارخانه ای و دیگر محصولات غذایی افزوده می شود. علت این موضوع می تواند موارد مختلفی باشد. از موارد تاثیر گذار بر قیمت محصولات غذایی از جمله بیسکویت، می تواند به شرح زیر باشد.

    • قیمت مواد اولیه
    • دلالان
    • تولید کننده
    • توزیع کننده
    • نوسان بازار
    • قیمت ارز

    قیمت بیسکویت فله ای قطعا از محصولات بسته بندی شده ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

    بازار فروش بیسکویت به صورت فله

    بازار بیسکویت فله قطعا همه خریدارن به دنبال بیسکویت ارزان ولی با کیفیت هستند. بازار فروش بیسکویت فله این امکان را به خریداران می دهد تا بیسکویت با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند . صبح و عصر مصرف آن همراه با چای کم‌ رنگ و یا شیر هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به ویژه اگر با آرد کامل، روغن و شکر کم تولید شده باشد. البته این دسته از خوراکی‌ها به دلیل ماهیت پرکالری بودن باید در محدوده مشخصی به مصرف برسند. مخصوصا نوع بیسکویت کرم دار آن و مدل کاکائویی که بسیار پر کالری هستند. این بیسکویت ها باید به میزان مشخصی مصرف گردند.

    بیسکویت انواع متنوعی دارد که به برخی از انواع پرفروش آن در اینجا اشاره خواهیم کرد.

    • بیسکویت نارگیلی
    • بیسکویت کنجدی
    • بیسکویت پرتقالی

    این مرکز توزیع کننده بهترین انواع بیسکویت خارجی با کیفیت در طعم ها و سایز های مختلف است . و همچنین در این مرکز فروش بیسکویت فله صورت می گیرد.

    مراکز فروش بیسکویت فله ای

    در کل کشور مراکز فروش بیسکویت فله ای هستند که محصولات با برند های متفاوت را عرضه می کنند.

    ولی چگونه بیسکویت فله با کیفیت خریداری کنیم؟ معمولا این سوال برای همه خریداران بیسکویت پیش می آید.

    معمولا برای تشخیص کیفیت بیسکویت به ترد بودن و تازه بودن مواد اولیه آن توجه میشود. موادی که در تولید محصولات غذایی استفاده میشود تاثیر بسزایی در مرغوبیت محصول نهایی دارد. علاوه بر این، موضوع سلامت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، یعنی در تولید بیسکویت باید از مواد اولیه ای استفاده کرد که نه تنها مضر نباشد بلکه خاصیت هم داشته باشد.

    برای خرید محصول درجه یک باید ابتدا شناخت کافی از بیسکویت و نحوه ی تولید آن داشت.

    مرکز واردات و صادرات انواع بیسکویت

    صادرات بیسکویت طی سال های گذشته صنعت شکلات سازی در ایران پیشرفت چشمگیری داشته است. در بخش نان، شیرینی و بیسکویت نیز شاهد ۹.۴ درصد کاهش وزنی صادرات بوده‌ایم. اما با این وجود از نظر ارزش صادرات انواع بیسکویت با افزایش ۱۱ درصدی همراه بوده است. براین اساس می‌توان نتیجه گرفت که نان شیرینی و بیسکویت ایرانی در سال گذشته در بازارهای جهانی گران شده است. به‌این ترتیب در این بخش بیش از ۷۴ هزار تن محصول به ارزشی بالغ بر ۱۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار صادر شده است.

    مرکز واردات و صادرات انواع بیسکویت آمار قابل توجهی از صادرات این نوع محصولات در خود دارد. این مرکز نمایندگی بیسکویت ایران را دارا می باشد. هم چنین فروش بیسکویت فله را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می دهد.

    برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش بیسکویت فله با شرکت دنیای بیسکویت تماس بگیرید.

    ویژگی های بهترین نوع بیسکویت

    بهترین نوع بیسکویت آیا می دانید از میان این همه انواع بیسکویت با طعم های مختلف کدام یک بهترین نوع هستند؟ ویژگی های بهترین نوع بیسکویت را معرفی می کنیم . باید گفت از میان بیسکویت‌ها، انواع سبوس‌داری که از آرد کامل تهیه شده‌اند بر سایر بیسکویت‌ها برتری دارند. زیرا در این محصولات روغن و شکر کمتری به کار رفته است.

    همچنین از این نظر مصرفشان در مقایسه با سایرین به همه گروه‌های سنی توصیه می‌شود. در کل، باید گفت بیسکوییت محصول نسبتاً خوبی است. به عنوان  میان‌وعده صبح و میان وعده عصر مصرف آن همراه با چای کم‌ رنگ و یا شیر هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان توصیه می شود. به ویژه اگر با آرد کامل و روغن و شکر کم تولید شده باشد توصیه می‌شود.

    البته این دسته از خوراکی‌ها به دلیل ماهیت پرکالری بودن باید در محدوده مشخصی به مصرف برسند. به دلیل اینکه حتی یک بیسکویت اضافی هم می‌تواند اضافه وزن به بار بیاورد.

     

    بیسکویت فله به قیمت درب کارخانه

    تمامی عمده فروشان و شرکت های بازرگانی که قصد خرید عمده محصولات را دارند، به دنبال خرید با قیمت ارزان هستند. معمولا خرید از خود کارخانه یا نماینده های فروش معتبر، میتواند بهترین راه ممکن جهت خرید بیسکویت با قیمت مناسب باشد.

    جهت اطلاع از پخش بیسکویت فله به قیمت درب کارخانه می توانید به شرکت دنیای بیسکویت که دفتر فروش انواع بیسکویت های بسته بندی و کیلویی بصورت عمده می باشد مراجعه کنید. همچنین برای عزیزان شهرستانی این امکان فراهم می باشد که به صورت تلفنی یا در واتساپ سفارش خود را به کارخانه بیسکویت فله ارسال کنند.

    اعطای نمایندگی بیسکویت فله نیز توسط این مرکز به شهر ها و کشورهای فاقد نماینده صورت میپذیرد.

    توزیع کننده بهترین بیسکویت خارجی

    بهترین بیسکویت خارجی باید بر انواع مارک بیسکویت های خارجی آشنایی داشته باشید تا در خرید عمده آن موفق تر باشید. این مرکز توزیع کننده بهترین بیسکویت ایرانی است که از نظر کیفیت، طعم، مواد اولیه و بسته بندی قابل مقایسه با نمونه بیسکویت های خارجی است. در این زمینه بهترین فرصت برای خرید و ثبت سفارشات شما فراهم شده است. تا بتوانید ضمن بهره مندی از یک قیمت مناسب، به سالم ترین بیسکویت مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. بیسکویت کیلویی خارجی و بیسکویت فله ایرانی در پذیرایی می تواند بهترین گزینه مصرفی باشد. وزن سبک این بیسکویت ها سبب شده تا تعداد قابل توجهی در هر کیلو وجود داشته باشد و بتوان با قیمت مناسب تر خرید نمود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای

    10 دیدگاه در “فروش بیسکویت فله با ارزانترین قیمت – دنیای بیسکویت

    1. سیاح پور گفت:

      با سلام و وقت بخیر
      موسسه زبان هستیم در فردیس کرج ک مصرف بیسکوییت فله خوب و ارزان هستیم
      شرایط قیمت و نحوه فروش و ارسالتون چجوریه؟
      ممنونم

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        شما میتونید از نماینده ی محصولات دنیای بیسکویت در کرج، بیسکوییت فله تهیه کنید. برای دریافت شماره تلفن نماینده لطفا در واتساپ پیام بدید.

    2. امید گفت:

      سلام در اذربایجان غربی یا تبریز هم نمایندگی دارین چطوری باید تهیه کنم من برای فروش میخوام

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام
        با شماره تلفن ۰۹۱۰۳۱۵۸۰۸۸ تماس بگیرید.
        با تشکر

    3. محمدرضا گفت:

      سلام، در استان کرمان هم نمایندگی دارین؟

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بصورت انحصاری خیر
        اگر قصد گرفتن نمایندگی دارید، لطفاً با شماره زیر تماس بگیرید.
        ۰۹۱۰۳۱۵۸۰۸۸

    4. سیامک عباسی زاده گفت:

      سلام توی زابل نماینده دارید؟ چطوری میتونم نماینده محصولات دنیای بیسکویت باشم؟

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        با این شماره تماس بگیرید
        ۰۹۱۰۳۱۵۸۰۸۸
        مدیر فروش دنیای بیسکویت

    5. م رمضانی گفت:

      سلام ا راک کاسبی میکنم چطوری میشه ازمحصولات شما خرید کنیم

      1. میرزاخانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *